فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


فکری:تیم آرام برنده ی بازی خواهد بود. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هر تیمی با آرامش بیشتر بازی کند برنده داربی خواهد بود.

محمود فکری اظهار کرد: از شرایط بازیکنان تیم در آستانه بازی مقابل پرسپولیس بسیاری راضی هستیم. در هر صورت داربی همواره از شرایط و حساسیت مخصوص به خودش برخوردار است و هرتیمی بتواند با شرایط بازی کنار آمده، برحواشی غلبه کند و بازی را در دست بگیرد می تواند پیروز شود.

وی افزود: هر دو تیم تلاش می کنند تا سه امتیاز را برای هوادارانشان به ارمغان بیاورند اما، بی تردید تیمی که با آرامش بازی کند و از فرصت هایش استفاده کند بهتر می تواند پیروز شود.

فکری ادامه داد: تصور می کنم داربی بازی زیبا و تماشاگر پسندی باشد چرا که هم استقلال و هم پرسپولیس دوست دارند فوتبال بازی کنند.

فکری که خود سال ها تجربه بازی در داربی تهران را داشته و برای نخستین بار به عنوان یکی از اعضای کادر فنی در این داربی شرکت می کند، در این باره نیز گفت: در هر صورت حضور در داربی چه درون زمین و چه بر روی نیمکت جذابیت های مخصوص به خود را دارد. تمامی اعضای کادر فنی و هم چنین بازیکنان باتجربه ای که سابقه حضور در داربی را دارند تلاش می کنند تا تجربیات خود را به بازیکنان منتقل کنند. بازیکنان نیز می توانند با استفاده از توانایی های خود و هم چنین تجربیات کادر فنی در طول بازی دستورات فنی را اجرا کنند.

فکری درباره حضور علی کریمی در پرسپولیس نیز گفت: کریمی از بازیکنان خوب فوتبال مان است و بی تردید می تواند مهره خوبی برای پرسپولیس باشد.

مربی استقلال تهران درباره برخی حاشیه های پیش آمده در تمرینات چند روز اخیر استقلال نیز گفت: این حاشیه ها توسط افرادی ایجاد می شود که استقلالی واقعی نیستند و از هر طرف پول به آنها برسد همان طرف را تشویق می کنند. آنها تنها به فکر فحاشی هستند و به فکر سوءاستفاده در حالی که یک استقلالی واقعی در آستانه بازی حساس مقابل پرسپولیس چنین اعمالی را انجام نمی دهد. آنها چه استقلال پیروز شود و چه بازنده جو تیم را برهم می زنند تا به اهداف خودشان برسند. در هر صورت اگر استقلال بازنده داربی باشد طرفداران این تیم ضرر خواهند کرد وبه همین دلیل یک طرفدار واقعی استقلال در این شرایط دست به تخریب روحیه بازیکنان نمی زند. بی تردید پس از بازی داربی این افراد سر جای خود خواهند نشست.

فکری درباره گروه مدیریتی جدید باشگاه استقلال نیز گفت: هنوز آنها را به طور کامل نمی شناسیم اما در هر صورت استقلال مشکلاتی دارد که امیدواریم این افراد آنها را حل کند.


[ جمعه 87/7/12 ] [ 11:49 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب